Wednesday, April 21

putsi

Käisin siis ennem jooksmas ja jõusaalis. Taivo võttis mu seal hiljem peale ja tulime minu juurde.

Homme lähen kolmandaks tunniks kooli, sest teine tund on vene keel ja ma ei taha sinna minna. Me peame jutustama oma perest. Mul on tekstis üle saja sõna. Ma õppisin üle poole selgeks tegelikult, aga ma rohkem ei suuda, mu pea valutab kohutavalt. Niisiis ma ei hakka nussima ja jutustan reedel parem. Perse, mul mingi paha tuju jälle. Tundub, et kõik on niiiii sitasti sitasti, aga samas kui kõige üle järele mõtlen, siis on kõik nii hästi. Ah, mis siin imestada, nkn sellest, et koolis on nii metsikult vaja teha ja siis kõik on sassis nagu pudru ja kapsad. Ma ei tea üldse millal mida ja kuidas neid faking töid saab vastata ja putsi ma ei viitsi mingit paska õppida. VITTU KÜLL no! Tra see ülo vana munn. Putsi, nii palju teksti on, et läheb koodi peale täpselt kaks pastakat ära. Ja vittu kuidas ma lampi vahetan neid, see vana munn vahig ju ka koguaeg ja sisi tra üldse parandamis aeg on kaheksas tund AGA MUL ON KAHEKSA tundi, vittu mis ma siis tegema pean täis sittuma v, ülol jumala pohhui, Putsi kuradi gei kool . ÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖOOOOOOOOOOOOOO
Tra härra Piik on ka mingi hale hujjar. Ma koguaeg mõtlen. Mul on nii kahju, ma lihtsalt ei usalda teda üldse. Ma ei viitsi..

No comments:

Post a Comment