Friday, April 23

normaalne

Jou.
Ennem, päeval, ma näppisin oma nina peegli ees, mõnongad mustad asjad olid seal ja siis pigistasin, mhm, IUU :D No algul veids punane oli, aga pold hullu. Läksin pesema, panin mingeid näopesu asju ja üldse pesemisvahendid läskdi peale, tundsin kudias kipitab, välja tulin siis mu nina oli nagu, NO MUL EI OLE SÕNU. No ja ma pidin kell kusu juba kooli minema :D Panin jumekat ja mingit matti heledat puudrit, ega väga kasu pold :D Taivo tuli viie paiku minu juurde. hakkasime kooli 15 enne kuut sõitma, mazdake ei läind käima jälle :D:D:D:D, Meeri viis meid kooli. Seal selgus, et me phmtsetl ei saa proovida, siis ühe korra saime vaevu läbi teha :D Passisime õpetajate toas, Nele mängis sünti ja laulsime. Poisid jamasid arvutitega:D Esinemine pold mu arust väga kiita :D Aga Keiu või keegi ütles, et saa tuli kõige paremini. Mul ema oli ka seal, OMG. Meeri tuli meile järgi. Viisime kripsi Toila. Aul ja Taits tuldi Voka. Mazda läks käima, passisime autos tükk-aega ja lõpuks ta läks koju. Ma olen rämedalt kurb, mul on igav ja ma igatsen. Homme lähen Tallinna, ÜLDSE ei viitsi. Taivo saaks tegelt kaasa tulla, aga no nagu ikka on muud asjad esmajärgulisemad. Okei, pohhui. Pühapäeval näeme alles, kui sedagi. Muide, ta tegi teooria ja sõidu ära, tubli. Nüüd istun oma toas ikka see kleit seljas ja olen kurb ja ma ei tahagi midagi teha. Nõme on. Putsi.

No comments:

Post a Comment