Thursday, April 22

Hästihästi

Täiesti lõpp, ma olen selles söögi piiramis osas nii tahtejõuetu. Hommikut alustasin normaalselt, seal siusked lihaasjad, ja siis kurki ja tomatit ja porgandisalatit :D no jogurtit ka :D aga siis.. käisime Taivoga Viking Motorsis suverehve panemas ja siis muidugi jäi Stat ette ja no hot dog ja mingi muu pahn läks :D ja kodus ema tõi mingeid häid asju ja noo nüüd mul kõht punnis igast pasast :D Muri veel saatis lingi kus see toitumisvärk on, mis tema teeb. Ta ikka tõsiselt mai tea hulluks läind vist, näost ei tunne ära ka enam. varsti mingi haiglane värk :D

taivo pidid täna peale teist tundi mulle järgi tulema, no eks ta tuligi, aga see auto tal nii pekkis, et see ei läind käima :D:D Õnneks mul oli õde kodus ja tal hakaks kell 12 konsultatsioon, niisiis saime temaga kooli. Geosse ja multikasse ei läinud, Taivo ema tõi meid Voka ja mazdake läks ka käima :D magasime minu juures ja siis läksimegi Jõhvi. Mina nüüd õpin vene keelt ja Taivo läks mängima. Ma vist pidin tglt lauas olema, aga ma eiviitsind minna :D Loodan, et vastu kukalt nüüd ei saa :D

Omg, homme peame valla aastapäeval selle sama imeliku lauluga esinema.. JA 5.mai emadepäeva kontserdil ka veel. Peaks muu loo tegema ruttu.

No comments:

Post a Comment