Wednesday, April 14

Boom Boom Pow

Marilin on NII kõhnaks jäänud ja nii ilusaks ka läinud. Peaks talt seda söömisejälgimis asja küsima, dieediks seda nimetada ei saa. Aga no mul siuke jama, et ma söön koguaeg ja kõike ja järele ka ei jäta, nii hea on ju :D

Käisin täna oma vene keele ühte parandamas, ssain viie, väo :D Ja selle kirjandi sain ka viie ja saksa sõnad. Koolis midagi tordat polnudki, va kartuli-hakklihavorm, mida ma kolm portsu sisse vitsutasin ja mul ei ole SIIAMAANI kõhus kõik korras :D

Käisime Rentsiga jooksmas, Oruni. Mul see op-i põlv paneb ikka väga näkku. NII valus on. Ma olen suht kõvasti koormust talle ka tglt andnud, täna jõukasse ei läinud. Koju tulin, siis joonistasin Johannale sünnipäeva kaardi :D taivo käis minupool, tal lõppes autokool alles kell 7. TA TULI ROLLERIGA :D, ise jumala õnnelik!

Mu nina on rohkem kinni, kui kunagi varem ja ma juba kardan, et MIS SAAB!

No comments:

Post a Comment