Friday, April 23

Eile õhtul käisime anksis vallakate finaalmängul ja siis tulime minu juurde. Enne seda käisime Taivo juures, tahtis kooli asju võtta, noh ta jäi ööseks. Mazda ei läinud käima jälle :D, tulime mersuga. see ikka siuke traktor :D
Koolis oli niiiiiii mõttetu jälle. Midag head siiski oli, sain vene keeles jutustamise eest viie :D Kreekar ütles, et üks parimaid jutustamisi mida ta kuulnud on ja te nii hea, et mul ise täiega sõnu juurde pandud jms :D pohhui et Tatjana selle kokku vehkis :D Muide, terve klass sai täna viied, teised vastasid sõnu. Ma pean need järgmine nädal järgi tegema. Kuuendast tunnist lasin jalga. Carmeni põhjal klassikrjand. Esiteks reede 6. tund ja teiseks ma ei jõua 45 minutiga mitte midagi valmis.
Taivol hakkavad peale tunde autokooli eksamid, hoian pöialt.
Õhtul peame esinema. Ma pole miu päeva laulnud ja ma tunnen end väga sitasti. Lähme küll varem kohale ja teeme veits proovi, aga noooo kas sellest piiisab präägu naaaa.

No comments:

Post a Comment